Reklamácie
1. KONTAKTUJTE NÁS.
Napíšte nám na info@veloportal.sk a čo najpodrobnejšie popíšte váš problém s tovarom.
Ak je to možné, pošlite nám aj fotky. Proces urýchlite ak napíšete aj číslo vašej objednávky.
2. ODOVZDAJTE TOVAR NA ODBERNOM MIESTE
Do 24 hodín od prijatia oznámenia o reklamácií vám pošleme ID kód ktorý stačí nadiktovať obsluhe ktoréhokoľvek odberného miesta Packeta a odovzdať zabalený tovar. Zadarmo.
Nemusíte sa trápiť s tlačením štítku či vypisovaním podacieho hárku, obsluhe odberného miesta stačí iba balík odovzdať a nadiktovať ID ktoré vám príde sms/e-mailom.
3. VRÁTIME VÁM PENIAZE ALEBO VYMENÍME TOVAR
Po posúdení vašej reklamácie, zvyčajne do 3 pracovných dní vám tovar vymeníme. Pokiaľ nebudeme mať náhradu na sklade, vrátime vám peniaze.
TOVAR CHCEM VRÁTIŤ
V prípade že chcete využiť svoje právo odstúpiť od zmluvy do dní od prevzatia tovaru, prosím, informujte nás o tom na info@veloportal.sk a uveďte v ňom aj váš IBAN pre vrátenie peňazí.
Následne prosím odošlite tovar na adresu uvedenú v obchodných podmienkach. Peniaze vám vrátime do 7 dní od prijatia zásielky u nás.
Martin HudecV profesionálnej cyklistike sa pohybujem ako mechanik 9 rokov. Pokiaľ nie som v servise, nájdete ma na horských trailoch alebo v mojom obľúbenom podniku na pive s priateľmi. Moja špecialita sú elektronické sady DI2. S vašou reklamáciou vám rád pomôžem na info@veloportal.sk . |